NB

fredag 13. august 2010

Uheldig med online oddstipping


En gang putta jeg penger... ehee. masse penger på oddsen. Jeg spredde innsatsen på 13 kamper. Halvparten av disse var single, ellers kombinerte jeg 1+1... Si meg; har dere utført dette mønsteret i online oddstipping tidligere? Første gang jeg gjorde det i hvert fall - og med stort hell.

Hva skjedde? Jo ALLE kampene gikk inn. Og jeg dro inn 20.000. Meeeen... om jeg hadde kombinert alle kampene til en bong hadde jeg fått 270.000. Fy faen som jeg ble irritert i uker etterpå. Det hører med historien at jeg spelte bort hele gevinsten dagen derpå.

Dette skjedde sommeren 2007. Etter det har jeg aldri spelt bort en eneste krone. Aldri mer sier nå jeg. Aaaaldri mer.Online oddstipping er ikke akkurat morsomt for den som taper - eller i hvert fall ikke for den som vant, men så tapte bort hele gevinsten igjen. Tro meg; dette er ikke en episode jeg unner noen andre som driver med online oddstipping.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar