NB

torsdag 27. juni 2013

Mange som går i pluss når man tipper?

Jeg kom nettopp over nyheten om at Bet365 har fått seg et milliardoverskudd i siste regnskapsår. Det er ingen overraskelse for meg da jeg har fulgt med på tippesystemer en god stund og sett at det er utrolig mange som tipper på fotball og annen sport uten helt å vite hva de driver med.

Er det egentlig mange som går i pluss når man tipper?

Etter å ha trålet ulike utenlandske fora var jeg ikke overrasket da jeg ble presentert for det faktum at det kun var 10 % av alle spillere som gikk i pluss. Og med 90 % spillere som går i tap er det ikke rart at bettingselskapene har en ganske grei jobb når de casher inn på spillerene sine.

Det du trenger for å bli en god oddstipper er:

- Kunnskap.
- Penger.
- Flaks.
- Et tippesystem som fungerer.

Med de fire tingene tror jeg det helt klart skal være mulig å gjøre gode penger på oddstipping.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar